گرشاسب

عصر تکنولوژی

گرشاسب

Negin
عصر تکنولوژی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

گرشاسب

 

 

داستان بازی :

سال‌ها پس از آنکه آژیدهاک به دست فریدون محبوس شده بود، دیوان شریر که فرماندهان لشکر تاریکی تحت قدرت آژیدهاک بودند، در نقاط مختلف سرزمین تاریخی خونیراث برانگیختند و علیه مردمانی که در حال برپایی جشن پیروزی ارتش روشنایی بودند شورشی را آغاز نمودند.

این بازی که بر اساس حماسه‌ی اساطیری ایرانی ساخته شده است، روایتگر جنگ حماسی قهرمان اساطیری ایران، گرشاسپ علیه شیاطین شرور در سرزمین‌های تاریخی می‌باشد. در این بازی شما در نقش گرشاسپ، قوی‌ترین اسطوره ی ایرانی بازی کرده. در این سفر گرشاسپ قصد دارد تا گرز افسانه‌ای خود را که متعلق به اجدادش می‌باشد و توسط دیوها ربوده شده است پس گرفته و انتقام خود را از آن‌ها بگیرد، سفری که نهایتا منجر به فاش شدن اسرار پنهان مهمی خواهد شد.

مکانیک اصلی این بازی حول جنگ تن به تن، سکو بازی و اکتشاف صورت گرفته است.

این بازی که بر اساس حماسه‌ی اساطیری ایرانی ساخته شده است، روایتگر جنگ حماسی قهرمان اساطیری ایران، گرشاسپ علیه شیاطین شرور در سرزمین‌های تاریخی می‌باشد.

 

گرشاسپ اولین بازی سبک اکشن و ماجراجویی مطرح شده در بازارهای بین‌ المللی که نزدیک به یک دهه پیش روی پلتفرم کامپیوترهای شخصی عرضه شد، آغازگر موجی نو در صنعت بازی‌ سازی بود.

 

به گزارش کلیک ؛ عرضه این بازی با پی‌ رنگی تاریخی و ایرانی در کشور یکی از دلایلی شد که دوست داران صنعت بازی پا را از دوست داشتن و بازی کردن بازی فراتر بگذارند و به فکر تولید بازی در داخل کشور بیفتند.

گرشاسپ اولین بازی سوم شخص، اکشن و ماجراجویی ایرانی بود که توانست در بازارهای بین‌ المللی شناخته شود و به رکورد فروش بیش از ۲۵۰ هزار نسخه در ایران و ۵۰ هزار نسخه در جهان برسد. شرکت فن‌ افزار به مناسبت یکم بهمن، زادروز ابوالقاسم فردوسی، حکیم طوس قسمت اول و دوم این بازی را به مدت یک هفته با تخفیف ۵۰ درصدی عرضه خواهد کرد.

علاقه‌ مندان به بازی گرشاسپ می‌توانند از یکم تا هفت بهمن ماه به وب‌ سایت هیولا مراجعه کنند و با ۵۰ درصد تخفیف به صورت قانونی این بازی را برای پلتفرم کامپیوتر شخصی یا همان PC دریافت کنند و طعم این بازی پارسی را بچشند.

 


 

 

 

زبان                                                                   فارسی

سیستم‌عامل                                                     windows         

ژانر‌                                         سوم شخص اكشن ماجراجویی

رده سنی                                                               +15
  
سایز                                                                     3GB

توسعه‌دهنده                                                        فن‌افزار

ناشر                                                                 فن‌افزار
 

 
حداقل سیستم مورد نیاز
 
OS: Windows XP, Vista, 7 Processor: P4 2.0 GHz Memory: 1 GB Graphics: 256 MB RAM, Nvidia 6600 and up DirectX®: DirectX® 9.0c Hard Drive: 3 GB free Sound: DirectX compatible
 

سیستم پیشنهادی
 
OS: Windows XP, Vista, 7 64-bit Processor: 2.5GHz dual core CPU Memory: 2.5 GB Graphics: 512 MB RAM, GeForce 8800 or Radeon 4600 GPU DirectX®: DirectX® 9.0c Hard Drive: 3 GB free Sound: DirectX compatible
 

 

 


نظرات شما عزیزان:

S&V
ساعت15:37---4 بهمن 1396
بازی قشنگیه گرافیکشم نسبت به بازی های تا حالا ساخته شده ایرانی خیلی بهتره توصیه می کنم حتما بازی کنید ممنونم از مطالبتون موفق باشید

پاسخ:ممنونم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بازی\"گرشاسب

تاريخ : 3 / 11 / 1396 | 14:30 | نویسنده : Negin |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.